Naziv projekta: Uvođenje BI analitičkog sustava za nadzor i upravljanje poslovnim procesima u tekstilnoj industriji
Korisnik: SIGA d.o.o.

Referentna oznaka projekta:
NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V5.0037
Poziv: Vaučeri za digitalizaciju (referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01)

OPIS PROJEKTA
Projektom je uveden Business Intelligence (BI) analitički sustav za kontrolu i upravljanje poslovnim procesima koji na holističkoj razini objedinjuje podatke o svim procesima obuhvaćenim drugim računalnim programima iz kojih generira izvještaje na osnovi kojih se unapređuju procesi strateškog planiranja i upravljanja poslovanjem. 
Uvođenjem BI analitičkog sustava omogućena je dubinska analiza tržišta, potreba potencijalnih kupaca i prodajnih rezultata, planiranje proizvodnog programa i procesa proizvodnje, procjena rizika u poslovanju, te definiranje  poslovnih politika. 
Inovacijama poslovnih modela u procesu upravljanja resursima poduzeće osigurava kupcima vrhunske proizvode, unapređuje komunikaciju s kupcima i dobavljačima, omogućava  razmjenu znanja i osigurava bolju dostupnost proizvoda ciljnim grupama.
Provedba projekta obuhvaća aktivnosti uvođenje BI analitičkog sustava za kontrolu i upravljanje poslovnim procesima i edukacija djelatnika za primjenu BI sustava.  

CILJ I REZULTATI PROJEKTA
Cilj projekta je optimizacija i digitalizacija poslovnih procesa implementacijom BI analitičkog sustava za kontrolu i upravljanje poslovnim procesima radi povećanja konkurentske prednosti tvrtke na zahtjevnom tržištu zaštitne radne odjeće.
Provedbom planiranih aktivnosti ostvareni su sljedeći rezultati:
– digitalna transformacija poduzeća kroz uvođenje BI analitičkog sustava za kontrolu i upravljanje poslovnim procesima
– povećani kapaciteti zaposlenika za primjenu novih informacijsko komunikacijskih tehnologija
– povećana svjesnost javnosti o unaprijeđenim digitalnim kapacitetima poduzeća i stečenim stručnim znanjima u vođenju projekata sufinanciranih sredstvima EU.
Uvođenjem BI analitičkog sustava za kontrolu i upravljanje poslovnim procesima unaprijeđeni su  procesi upravljanje imovinom i ljudskim potencijalima, financije i računovodstvo, proizvodnja, logistika, nabava, prodaja, strateško planiranje i upravljanje rizicima poslovanja.
Kontinuirani nadzor korištenja materijalne i nematerijalne imovine i pravovremeno planiranje osigurava sinkronizaciju fizičkih resursa, procesa, informacija o imovini, dobavljačima, partnerima, te financijskih resursa tvrtke.
Unaprjeđenjem strateškog planiranja omogućeno je bolje predviđanje promjenjivih okolnosti na tržištu, efikasnije donošenje odluka, veća transparentnost stvaranjem okvira prema kojem se mogu ocjenjivati rezultati, te stvaranje zajedničke svrhe djelovanja među unutarnjim i vanjskim sudionicima.
Ulaganjem EU sredstava poduzeće je moderniziralo poslovanje i unaprijedilo stručne kapacitete za bolje pozicioniranje na tržištu, što će pozitivno utjecati na proširenje asortimana proizvoda, generiranje nove potražnje na domaćem i inozemnom tržištu i povećanje prihoda.
Iskustvo u provedbi projekta će se primijeniti u novim projektima uvođenja suvremenih informacijsko komunikacijskih tehnologija u poslovanje tvrtke.

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA I IZNOS SUFINANCIRANJA EU
Ukupna vrijednost projekta: 24.500,00 EUR
Prihvatljivi troškovi: 19.600,00 EUR 
Iznos sufinanciranja EU: 11.760,00 EUR  

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA
Projekt je proveden u razdoblju od 17. studenog 2023. do 15. travnja 2024. godine.

UKUPNO TRAJANJE PROJEKTA
Realizacija projekta je trajala pet mjeseci.

KONTAKT OSOBA
Marijana Premužić, direktorica
e-mail: mpremuzic@siga.hr
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti  Republike Hrvatske 2021. – 2026.

EU POVEZNICE
Portal Nacionalni plan oporavka i otpornosti: https://fondovieu.gov.hr 
Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke Siga d.o.o.

 

Ne koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje značajki društvenih medija i analizu našeg prometa.
Prihvati